11 Mart 2011 Cuma

SELLUKA

konsere 3 gün mü kaldı desem, 2 mi :)

yorgunluğumu anlatamam, ama mutluluğumu da anlatamam galiba :))



Selluka dinliyorum bu ara bol bol, Ezginin Günlüğü'nden tabii. Dinlemekle de kalmıyorum fotoğraflarına bakıyorum çokça. Nasıl bi güzelliktir o bilemedim ki ben. Zaten çok severim çiçekleri ama bunlara bayıldım... 
Şarkının da payı var tamam :)




"dilimde şarkılar hepsi aşktan yakınır
yüreğimde kuşlar hepsi aşktan sakınır."

O yürekten, içinde kuş olandan yani, bende de var :) görüldüğü gibi şarkıyı sevmem için boolca sebebim var.

Böyle karmakarışık, sebepsiz, amaçsız bi yazı olmuş olabilir. Ama şansımı deneyip sayfama tıklayınca o kötü uyarıyı görmemenin sevinciyle yazdım hemen bunu :) 

Öyle yani. Sellukayı dinleyin derim. Bi de mümkünse , biri selluka alsın bana :) Sevinirim hani.


Hiç yorum yok: