21 Ocak 2012 Cumartesi

Kış baba kimden yana?**

*Elimdeki kına kokusu, daha dün bahçede oynadığımız 15 senelik arkadaşımın, çocukluk arkadaşımın gelin oluşunun kokusu. Sevmesem de bu kokuyu, anlattığı çok şey var. Hep mutlu olun Arzu'cum!


*Kış geçmeli artık, buzlar erimeli. Yazlık ayakkabıyla buzda yürümeye çalışan küçük kız aklıma geldikçe, her gün farklı kıyafetlerin kocaman montların içinde gezerken, üşüyorum demekten utanıyorum. Ama elimde değil, ben bile üşüyorum. Yaz gelsin artık n'olur...


*Yaz gelmeli, kitap okumalı artık. Albümle ödüllendirmeli kendini. Jülide albüm yaptı, ah bir gidebilsem D&R'a da alabilsem Jazz İstanbul Volume 2'yi... Ah bir vaktim olsa...


* Vaktim olmalı artık... Her gün itinayla takip ediyorsunuz ya bütün blogları, yorumlar bırakıyorsunuz ve de. Çok isterdim yazılanları günü gününe okuyabilmeyi. Yazıları 3er 5er aynı anda okumaktan sıkıldım çünkü.


*Sıkılmamalı artık. Rezzan Kiraz'cığımın dediğine göre İkizler kadını en çok 'sıkıldım' dermiş. Ne kadar gülsem eğlensem de, çok sıkılıyorum ben :)


*Uyumalıyım artık. Bir final sınavı ve bir kına gecesi devirdi bu beden bugün. İyi geceler bana, güzel hafta sonları herkese, şarkısıyla hem de.


**"daha bunun yağmuru çamuru var, 
evsizi barksızı var, 
çoluğu çocuğu var...
Kış Baba, kış kış!" 



Hiç yorum yok: