6 Şubat 2011 Pazar

BEN BÖYLE YÜREK GÖRMEDİM (1)



Bana senin gibi bakan olmadı
Ne gün ışığında, ne geceleyin
Aldırmaz göründüm hayata bazen
Tut ki anlamadım, dünya mı yıkılır?
Kadınımsın, ecemsin, yarınımsın, nazımsın
İmanımsın, inadımsın, her şeyim
Çocuğumsun, ecemsin, yarınımsın, nazımsın
İmanımsın, inadımsın, her şeyim
Bazen bir yerlerden eser bir türkü gibi
Kayıp rüzgârı zamanın, küller
Savrulur tütün tarlalarında yıllarım
Kul oldum ne güzel, efendin olmadım
söz, müzik: Hüsnü Arkan

Hüsnü Arkan'ı bilmeyen pek az kişi vardır sanırım. Ezginin Günlüğü'nden ayrıldıktan sonra solo albüm yaptı bu yıl. Üzüldüm, hala da diyorum ayrılmasaydı keşke diye. Ama bir yandan da albümüne bayıldım, onun mutluluğu var. 

Öyle güzel bi albüm olmuş ki,on kere dinle, yüz kere dinle sıkılmazsın. Üstüne Birsen Tezer (2010 yılının bana kattığı en güzel şeylerden biri) ile bir "Hoşgeldin" düeti var ki anlatamam, dinlemeniz lazım.

Ama yukarıdaki söz konusu şarkı  "Senin Gibi" .
Sevgiliye yazılan sözleri sevmem ben, iter beni, gelemem yani duygusallığa. Ama böylesi de eritir adamı. Nasıl bir yürektir, nasıl bir kalemdir çözemedim ben. Bir tek var mıdır böylesi, mümkün müdür, diyebildim her zamanki gibi :) 

Olursa böylesi olsun.

2 yorum:

Burak Abatay dedi ki...

Hüsnü Arkan seven insan muhakkak ki güzel insandır. Emeğine sağlık :)

Esra Dilara AKMAN dedi ki...

çok çok teşekkür ederim :))