28 Haziran 2011 Salı

26 Haziran 2011 Pazar

VEDAT MİLOR OLAYDIM, YEMEKLERE KONAYDIM!

Bu nasıl bir iştahtır yahu :)) Nasıl bir yemek aşkıdır? :)) Dün gece kahkaha krizine girdik ablamla. Muhtemelen programın tekrarıydı, gece 2 de mi bitti, daha mı geç bilmiyorum. Ama çok eğlendim.


Vedat Milor' u bilirsiniz. Canımız ciğerimiz gurmemizdir kendileri. Bir de programı vardır Ntvde, "Tadı Damağımda" adı... Ondan bahsediyorum işte :)
İtalya'ydı bu kez amcamızın durağı, tabi ekranın başına yapışıp kaldım ayrılamadım. Şu hayatta çok büyük şeyler istemiyorum , ama bi İtalya'ya falan gitsem, gönül gözüyle görsem gelsem çok mu hıı sorarım çok mu? :)

Neyse... Dün sayın Milor, önüne gelen her şeyi her daim olduğu gibi silip süpürdü. Çatal bıçak falan kullanmak yok zaten. Elle doğrudan. Tamam ay ben çok kibarım ya çok önemli bunlar benim için , falan demiyorum. Ah bi izleseydiniz dün, ne demek istediğimi anlardınız :)) Napoli'ye (aahh Napoli!)  gitti pizza için, ki en güzel pizzalar oradaymış. Ye Dua Et Sev'i okuduktan ve de izledikten sonra Napoliiiiiiii diye diye bir hal olmuştum, oradan biliyorum. Yedi güzelim pizzaları ohh gece gece canının istediğiyle eriyip bitmiş bi halde, televizyonun karşısında kaldım ben de. Sonra en son dana kuyruğu, KUZU BEYNİ falan yeyince, tüm iştahım kaçtı neyse ki. Ne istiyosunuz o küçücük kuzudan? Hadi kuzuyu anladım , beyninden ne istiyosunuz ya da nerden geliyo aklınıza onu yemek yahu? Bir de "sürekli kesildiği için, her daim taze" diye de ekledi. Vahşete bak...


Hıhhı, bu yazıyı da böyle bağlamak ve bitirmek istemezdim ama olan bu n'apabilirim? :) Durun şimdi konumuz Vedat amcanın yemek yerken dünyayı umursamayışı. İzlediğim bölümden değil bu video, sadece kendisini tanıyın diye , ne demek istediğimi anlatabilmek için yani :))


video


Hiç umrunda mı bir bakın :))
Şifa olsun sayın Milor, Giden telefon olsun. Canın sağolsun, neticede can boğazdan gelir :))

18 Haziran 2011 Cumartesi

ah Sezen, iyi ki varsın!


Uzun uzun aynaya baktım
Dedim ki kendime “Kız sana ne oldu?”
Gidinin cadısı, mahallenin delisi
Dalgalandın da duruldun mu?
Devrilip yatasın, keyfine bakasın
Toprağı ekesin var belli
Hadi bıktın usandın kavgadan
Aşktan da mı geçtin temelli?
Yani… Yani… Yani… Yani…
Felek eşeğine “çüş” mü dedi?
Dünyada saadet düş mü dedi?
Büyüklerinle görüş mü dedi?
Hakime hekime danış mı dedi?
Korktun mu kız korktun mu?
Küçük dilini yuttun mu?
E bari yükünü tuttun mu?
Hayat bu alışveriş mi dedi?
Aaaahhh… Aaahhhh…
Ah felek yordun beni
Hem de çok kırdın beni
Valla yıldırdın beni
Dediğin dedik
Ah felek yordun beni
Hem de çok kırdın beni
Billa yıldırdın beni
Çaldığın düdük
Bi dedim en iyisi varayım bi kocaya
Bi dedim okutayım iyi bi hocaya
Olmazsa toplarım tası tarağı
Gider yerleşirim Bolluca’ya
Lâkin gitmeli mi, temize çekmeli mi
Devam etmeli mi, bilemedim
Bir sindim bir silkindim
Heyhat, arızayı gideremedim!
Yani… Yani… Yani… Yani…

yanisi, bana yazmış şarkıyı. Sağol Sezencim :)

14 Haziran 2011 Salı

İyilik Güzellikspor :)


İyilik Güzellikspor'dan haberdar mısınız? 


Bakınız birazdan sıralayacağım isimler bir araya gelmişler ve Feridun Düzağaç şarkılarını yeniden söylemişler. Neden, Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı çocukları için :) Albümün geliri TEGV' e bağışlanacak. Süper değil mi... Çok seviyorum bu işleri çok. Ömrüm olursa, imkanım olursa her daim yapmak istiyorum böyle şeyler. Hatta ömrüm, sağlığım olsun da imkanı bir şekilde yaratırız değil mi ama. İstemek yetiyor bazen, gerisi geliyor...



Neyse gelelim albüme. F.D şarkıları zaten, mükemmel olmama ihtimalleri çok az :) Kii albümdeki isimler birbirinden güzel, sadece birisiyle barışamadım bir türlü, onu da birazdan anlatacağım  :))


Gelemedim ben yine albüme onu fark ettim. Şimdi gelelim :))


Badem - Aşkın E Hali
Bertuğ Cemil - İçimden Şehirler Geçiyor
Cem Adrian - Beni Bırakma
Emre Aydın - Dipteyim Sondayım
Hayko Cepkin - Deli
Jehan Barbur - Yeniköy
Manga - Beni Unutma
Melis Danişmend - Çok Geç
Multitap- Boş Ders Şarkısı
Pinhani - Çok Aşık
Redd - Nadas
Feridun Düzağaç - Son Yaprağıydı Güzün
F.D - Yanında
F.D - Aşk Çok Uzak


Güzel olmuş , çok çok hem de değil mi :) Jehan Barbur'a ölüp biten bi tip olduğumdan, tam benlik. Melis Danişmend'e de bayılırım. Aa bir de, herkesle öyle bir uyumlu olmuş ki şarkılar... Mesela Emre Aydın'a gidebilecek en iyi F.D şarkısı Dipteyim Sondayım. Zira adam ömürlük depresif :)))






Tek bir kişi demiştim hoşlanmadığım, barışamadığım. Albümü dinlerken şöyle bişey oldu: Bi kadın var, tanımıyorum hiç. Bu kim dedim acaba. Bi baktım erkekmiş :))) Vallahi öyle sandım. Bayağı öyle çıkıyor ses tonu ben ne yapayım. eheheh, adamdan hiç hoşlanmıyorum yahu olamaz böyle bi saçmalık. Dünyanın sayılı seslerindenmiş de bilmemneymiş de. Aman Tanrım yaa, ben de söylerim şarkı o zaman, tez elden çıkarmalıyım bi albüm. Şaka mıdır bu adam, kim olduğunu anlayın artık siz, ben yazmayacağım isim :))


Yani tez elden gidin alın albümü. Kendinize de alın, hediye de edin. Yok öyle internetten bedavaya indirmece! Hem yazık, hem ayıp, hem günah. Ne bileyim sinecekse içinize , yediriyorsanız kendinize yapın. 


Hadi iyi dinlemeler o vakit :)

7 Haziran 2011 Salı

YAZ GELİR Mİ Kİ BİTSİN?

Kafeste ben varım evet, iyi bakın :))

Bir milyon sekiz yüz bininci final sınavlarım da bitti. "Bir sene daha bitti" falan da demek isterdim. Ama ı ıh. Hayatımın en berbat final dönemini geçirdiğim için, girmem gereken bir o kadar da bütünlemem var. Olsun noolcak , canım sağolsun demek de isterdim ama onu da diyemiyorum. Taaa 21 indeler ve de... 

Halbuki ben;

UYUYACAKTIM
KİTAP OKUYACAKTIM
DURMADAN GEZECEKTİM
FİLM İZLEYECEKTİM HABİRE
DURUP DURUP "ANNEEE PASTA MI YAPSAAAK" DİYECEKTİM
DONDURMA ALMAK İÇİN FIRLAYIP FIRLAYIP BAKKALA İNECEKTİM

diye uzaarr gider bu liste. Duyan da öldün , bunları yapamıyosun dii mi diye kızabilir. Ama hevesim kaçtı. Bir şeyler uzadıkça halim kalmaz, hevesim biter benim. Neyse umarım bütler iyi geçer de, yeniden gelir isteklerim bir bir. Şimdilik kocaman püf.  Aynen resimdeki gibiyim ben , içindeyim o kafesin görmüyosunuz. Yanımda güzellikler var dokunamıyorum. Engeller var :)