22 Temmuz 2011 Cuma

Başbakanı dinleyin, 3 çocuk yapın sevgili karıncalar

hep yek karıncam benim. tuttum seni,
güzel hatunsun zira :))
Karınca dedik, çalışkandır dedik bağrımıza bastık. Reklamlarda oynattık. Yok annem tepemize çıktınız. 


Olmaz böyle. Kaçar kaçar çoğalıyorsunuz siz yahu? Bi haddinizi bilin bi bişey yapın yahu. Girdiğiniz çukurlar medeniyetten uzak. Aile planlamasını da bilmiyorsunuz. 3484983489494594er 3484983489494594er  çoğalmanızın ne gereği var ki? Sıkılmıyor musunuz o kadar kişi o minnak deliklerde? Oysaki sevgili bakanbaşımızın nadide bir isteği olur her çiftten. En az üç çocuk. Size uyarlamak için onunla birlikte bir sosyal sorumluluk projesi geliştireceğim ben. En kısa zamanda görüşme için randevu alacağım. Sizin özel hayatlara da el atsın. Sizi de tembihlesin. Ama en FAZLA üç çocuk şeklinde. İsim ne koyacağız diye düşünme derdiniz de olmaz. Hepinizin adı belli :))) Hepinizin tipler aynı zaten. Sorun olacağını sanmıyorum. 


Gelin beni dinleyin, dinleyin vallahi bakın güzel olacak her şey. Hem çocuktan kısarsanız, yaz boyu yiyecek toplamak zorunda kalmazsınız kış için. Az bi toplar, sonra çekirdek ailecek tatile çıkarsınız. Ekonomik, ergonomik falan bi sistem bu benim önerdiğim. Gelin kulak verin bana.


A ahh, unutmadan. Tatile çıkarken, ağustos böceğine göz kırpmak, öpücük atmak falan da cabası tabii. 

Hiç yorum yok: