12 Temmuz 2011 Salı

CAN SIKINTISI, HER ANLAMDA.

Alttan almamalı insan bir şeyleri. Kesinlikle almamalı.
İnsanlar sizi üzdükleri zaman, canın sağolsun derseniz sizi yine üzerler.
Yine üzerler.
Ve yine üzerler.
Bir de üstüne, sizin en ufak hatanızda, hata bile sayılmayacak şeyler yaptığınızda çaat diye yüzünüze vurulur ya hep. Haaah işte, ölüyorum bu duruma. Ama şööyle olduu, sen bööyle yaptın diye gerdire gerdire söylerler bir de. Kaprisi de yer oturursunuz. İşte o zaman benden daha sinirlisi olamaz dünyada. İnanın bıktırıyorsunuz insanları, bezdiriyorsunuz. Yapmayın, yazıktır. Can bu da değil mi? Bu da sabır. Karşınızdaki de insan, en az sizin kadar hem de.


Aman yahu bu da böyle bir patlamaydı, ama canımı çokça sıkıyor bu durum. Böyle biline.


Neyse gelelim asıl sıkıntıya. Boşluktan ne yapacağımı şaşırdım ben artık. Kitap oku, film izle ohh tamam. Ama ben çalışmaktan arada bir bezsem de herkes kadar, severim uğraşımın olmasını. (Çalışanlar okuyorsa bunu ve daha ne istiyosuuuun diyen varsa aranızda, kızmayın n'olur :) )


Bir zamanlar gazete vermiş , 4 kutu yapboz varmış evde bir köşeye atılan. Aldım elime onlarla uğraştım iki gün. 500 parçalıktı yaptığım ikisi. İlk kez yaptım bu arada böyle küçücük parçalı olanlardan. İlk denediğim 2 günde(aslında toplasan bir günde) bitti. Diğeri de bir günde. Alışınca hemen yapılıyormuş :)


Şöyle bir şeyler çıktı ortaya :


Bu da ikincisi. Jean Leon Gerome'nin tablosu
"Halı Tüccarı"
Bunu yapmak kolaydı :)
ilk yaptığım. Görmüşsünüzdür her yerde.
Denemeyin derim Osman
Hamdi Beyciğimin Kaplumbağa
Terbiyecisi'ni. ölüm gibi geldi bana.

2 yorum:

ozy Dolapoglu dedi ki...

yazilar harika olmus en guzelide lise anilari ... anilar ile birlikte gelen o guzelim mutluluk tablolari ..

bu tablolar ile bagdastircam ama :D basdasmiyo bunlarda guzel olmus kaplumbaga terbiyecisi super difficult yazmissin koptum gulmekten : )

"good Job" yazi bekliyoruz yazi ..

Esra Dilara AKMAN dedi ki...

tablolarla dolapoğlu ayrı konulardı zaten.
teşekkür ederim :)