22 Ağustos 2011 Pazartesi

BARCELONA AŞKINA :))

Ben takım falan tutmuyorum. Maçlara bir garezim olduğundan ya da mantıksız geldiği için değil, düşünmüyorum da zaten böyle. Ama tutmuyorum sadece, bu kadar :)))


Neysee takım tutabilir ve hatta fanatik olabilirmişim ben, geçenlerde oynanan Madrid - Barcelona maçında anladım. Kameralar Josep'e (nasıl okunuyor bu?) kayınca evin içi aydınlandı birden, ah dedim, çok şey kaçırmışım. Otur izlesene maçları, rövanşları falan. Ne yazık ki maçın taaa sonlarıydı, kısa sürdü saadetim.


Biz Pep mi gördük? Bizim ülkede Fatih Terimler, Şenol Güneşler, kıvırcık Lucescu falan vardı. Biri gider biri gelirdi sürekli. Bir de Karadenizli olduğunu sandığım ama yabancı olan, adını bilmediğim bir amca vardı. Neyse işte. Hani takım tutmama vesile olacak, futbolu sevdirecek biri olmadı yani. Derken Pep yetişti imdadımıza. Futboldaki Dilara açığını kapattı. Benim sevgimle, ilgimle büyüyecek futbol sevgisi. Görün bakın, öğrencilerime de aşılayacağım efendim bu sevgiyi.


Pep ve Terim'den fotoğraflar derledim size. Haklılık payım olduğunu görün diye :)
 1
  2
  3
4
   


Hal böyleyken böyledir efendim. Bizde Pep Guardiola vardı da, biz mi elimizi eteğimizi çektik futboldan? Bir iki futbolcu, teknik adam vs transfer edin böyle Pep gibi, lig tv paket satışlarında patlama olur. Hem de eşiniz, sevgiliniz falan dırdır etmeden rahaaatt rahaaatt izlersiniz maçları. Yine güzel bir sistem önerdim bakınız.


Öpüyorum efendim. 


Yaşasın La Liga! :D

14 yorum:

Uyumayan Ses dedi ki...

Bir Pep nelere kadirmiş

Prometheus dedi ki...

Guardiola aşkına Barca sevdası, olsun bu da güzel :)
Barca zaten çok popüler bu aralar, sezon içinde sık sık rastlayabilirsin maçlarına :P

Esra Dilara AKMAN dedi ki...

Jano, yoksa en çok kendini anlatan blogger mı demeliyim :) Evet şaşkınım, bir Pep nelere kadir :)

Prometheus, olsun tabi güzel olmaz mı:) dediğim gibi lig tv paketi mi almalı ne yapmalı :P olmadı internetten falan, derken öğrenicez bunları :))

Uyumayan Ses dedi ki...

en çok kendini anlatan mı seçildim benim haberim yok :)

Prometheus dedi ki...

La liga Ntvspor'da fln yayınlanıyodu sanırım, lig tvye gerek yok :)
Pep çok masrafsız çıktı canım :P

Esra Dilara AKMAN dedi ki...

Jano, Eren'in bloğunda görmüştüm, bu en bloggerlar mevzuunda pek çok blog tanıdım. yanlışım varsa affet :)

Prometheus, ben de zaten çok masrafsız bi kızım , oh ne de uyumluyuz Pep ve ben :)))

Uyumayan Ses dedi ki...

yok kusura bakma, bugün erenle konuşuyordum da sordum, ben de seni o bölümlerden görüp eklemişim demek ki unutmuşum :/

yalnız ben döndüm dolaştım burada hala pep konuşuluyor hehe

Esra Dilara AKMAN dedi ki...

Jano, rica ederim tabii ki :)
bendeki o pep mevzuu bi süre böyle gider gibi görünüyor :)

Uyumayan Ses dedi ki...

adamın bi numarası yok bak gerçekten. o takımı ben de idare ederim aynen, başarısız o. bi de ağzı kokuyomuş bunun benden duyma da. bi de yatağa çoraplarıyla giriyomuş. benden duymadın ha kapiş?

Esra Dilara AKMAN dedi ki...

oyy bu yorumu görmemeliydim. :) o kısmı beni pek ilgilendirmiyor zaten, eşi dostu düşünsün :))

kii, gay olduğunu iddia edenler de var.

vee, o takımı ben de idare ederim diyen bir çok kişi var sanırım bu adam başındayken,nedendir bilinmez de, ekşi sözlükte okumuştum :))

Uyumayan Ses dedi ki...

uff gay olduğunu ben de iddaa etmeliydim hay aksi :) herkes öyle diyor da o kadar basit değil aslında. bu adamlar manyak mı o kadar para veriyolar pep'e. kendi başlarına bıraksınlar o zaman, zaten iyi oynuyo takım hehe

Esra Dilara AKMAN dedi ki...

tühh, geç kaldın :)) duymamış rolü yapıyorum, inkar mekanizmam devrede :))
basit değildir tabi canım, iyi bir şey yapanın övüldüğü nerede görülmüş ki zaten ...
daha iyi yorumlar için bir kaç maç daha izlemeliyim :P

Uyumayan Ses dedi ki...

en uzun futbol muhabbetimi de burda yaptım galiba, tamam artık başka yazı bekliyorum senden, yetti bana pep :)

Esra Dilara AKMAN dedi ki...

yaşasın o zaman, en uzun futbol muhabbetini bir hemcinsinle yapmadın :))
Pep nelere kadir diyelim mi tekrar :p

tamamdır, görüşürüz yeni yazılarda :)
hoşçakal bakalım :)