29 Ekim 2011 Cumartesi

Taare Zameen Par - Dünyadaki Minik Yıldızlar


"Çocuk" benim en hassas olduğum konudur. Her minik kalp benim içimde sanki, öyle çok seviyorum yani...

Anlatamam ki neler hissettim bu filmi izlerken... Onların o güzel kalpleri, hayalleri, koşulsuz sevişleri, bakışları, bağlılıkları, kaygısız duruşlarının altındaki kocaman kaygıları hem mutlu eder hem ağlatır beni. Dünyadaki en saf en masum şeyler... Hiç kıyamıyorum onlara hiç... İzleyin bu filmi, çok ağlayacaksınız, çok derinden hissedeceksiniz Ishaan'ın dünyasını. Keşke Nikumbh gibi olsa tüm öğretmenler diyeceksiniz...

Bırakın dünyayı kurtaran Amerikalı temalı filmleri... Bakın bakalım bir insan bir insanın hayatına nasıl dokunur, onu nasıl güzelleştirir görün...

Not, Nikumbh'un kalbi, ideal eş adayının kalbidir.

Daha önemli not, Güzel günler geçirmiyoruz, ama arkası hiç bitmeyecek güzel günlerin geleceğine olan umudum sonsuz.

Hiç yorum yok: