2 Kasım 2011 Çarşamba

Dön lütfen.

Mazhar'ın gezginci ruhu varsa, benim gezginci aklım var. Nerede olduğunu bilmiyorum sevgili aklım, ama ne olur bir ara uğra bana. Zira ihtiyacım var sana fazlasıyla. Nasıl bir dalgınlık ve şaşkınlık içerisindeyim onu da bilmiyorum ama bugünlerde bir arabanın/kamyonun/tırın/trenin vs altında kalıp ölme ihtimalim yüksek. Evet, dün kampüste tramvay durağındaki turnikelerin, bildiğiniz "güm" diye çarptığı kız bendim. Aklım, eğer bir vakitte bende var idiysen, dön bana yeniden ne olur.


4 yorum:

Şerife dedi ki...

öncelikle başına gelebilecek tüm kazalardan Allah korusun
Sanırım son günlerde başı olayları fazla kafana takıyorsun herşeyi akışına bırak emin ol o zaman kendinde olursun

Esra Dilara AKMAN dedi ki...

amin ablacım teşekkür ederim...
bazı şeyler fazlaca üst üste geldi bu ara, sanırım ondan... hayırlısı olsun...

benMirza dedi ki...

nesin sen edebiyat yazarımı

Esra Dilara AKMAN dedi ki...

benMirza, sorunu nasıl yorumlayacağını bilemedim. iyi bir şey mi kötü bir şey mi anlayamadım yani :) hangisi içinse de, teşekkür ederim. yazıyorum kendimce diyelim.