24 Aralık 2011 Cumartesi

ADSIZ ALKOLİKLER, KOCAMAN KALPLER, KOCAMAN MUTLULUKLAR!

Eveet, hepsi bir arada bu kez. Nazar değmesin değil mi ama:) Dünden beri güzel şeyler oluyor hayatımda. Ne güzel insanlar tanıyorum, sevdiklerimden ne güzel haberler alıyorum... Öyle haberler ki, hediye gibi, su gibi!


Adsız Alkolikler grupları ile iletişim için:
Ankara:kizilay.aa@gmail.com
Ankara tel:  0 312 230 03 40 
                   0 532 781 48 85 
Konya tel:   0 532 797 55 79 
Düne dönelim. Bir panel düzenledik iki arkadaşımla birlikte. Eğer psikolojik danışmaya merakı olanlar varsa, bu tür kitaplar okuyanlar varsa duymuşlardır. Adsız Alkolikler ismi, sık sık geçer bizim kitaplarımızda. Adsız Alkolikler, kendine yardım gruplarıdır. Alkol yaşantısı geçirmiş kişilerden oluşur, destekle, birbirlerinden aldıkları güçle mükemmel işlere imza atarlar kendi hayatları adına, sevdikleri adına. Panelimizin adı "ALKOL PROBLEMSE, ÇARE VAR" idi. Gazi Üniversitesi'nden Prof.Dr. Zehra ARIKAN hocamızın önderliğinde, alkol yaşantısı geçirmiş kişiler ve onların yakınlarından oluşan bir grup konuşmacının katılımıyla çok güzel bir deneyim yaşadık biz dün. Bir insanın yaşantılarını paylaşması kolay değildir. Hem de onca kişinin önünde hiç değildir. Ama o insanlar o kadar şahane insanlar, öyle güçlüler, öyle mükemmel iradeleri var, öyle içtenler ki. Bizim için yaptılar bunu. Hepsine tek tek sarılmak istedim. İyi ki tanıdım onları, iyi ki geldiler. Keşke daha çok şey yapabilseydim onlar için, umarım başka sefere! Onlardaki iradenin, gücün, inancın onda biri hepimizde olsa, dünya şahane olur haberiniz var mı? Bu yıl yaptığım, vesile olduğum en güzel işlerdendi. O yüzden kendimi çok şanslı hissediyorum.


Bugüne dönelim. Uzun zamandır açmadığım bilgisayarımı alıyorum kucağıma, bir de bakıyorum ki benim blogda bir çok kez andığım bal (birisi sadece bu) benim için neler neler yazmış! Ah benim canım, bal peteğim. Ne çok severim, seninle ilgili olan her güzellik beni ne kadar mutlu eder bilsen! Okuyunuz efendim bu blogu. :)


Bugün başka başka şeyler de oldu. Türk Dil Kurumu'na "şey" kelimesini hayatımıza kattığı için sonsuz teşekkürler! :) Kurtarıcım oldu bu yazıda. Ve ben kelebek oldum bugün. Uçurtma oldum. Rengarenk oldum! Nazarsız, mutlu günlere, mutlu senelere! 


:)

Hiç yorum yok: