5 Aralık 2011 Pazartesi

BOYA KALEMLERİM YOK, AMA CHAGALL VAR ELİMİZDE?



"Bütün fırtınalar yıkım getirir ama yağmurla birlikte hem tarlalar sulanır hem de gökyüzünden bilgelik yağar. 
Bütün fırtınalar gelir geçer. Ne kadar şiddetliyse o kadar kısa sürer.
Tanrı'ya çok şükür, fırtınaları atlatmayı öğrendim."

Liliana/Portobello Cadısı'ndan.

Her şey yolunda nihayet, yolunda olmayan bir şey de yokmuş zaten.
Aslında Çağla'ya vermemiş olsaydım boya kalemlerimin tümünü, Chagall da kimmiş(!), ben çizerdim size resim :) Hem de böyle bolca uçanlı kaçanlı danslı müzikli falan çizerdim. Şahane de olurdu. İdare edin şimdilik bununla. Ben de boya kalemlerimsiz, sınav kalemlerimle bir vize haftasına gireyim. Belki dönüşte müthiş bir yetenekle donanır gelirim resim konusunda. 
Belli mi olur. Bir umut! :)

Hiç yorum yok: